• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yön. Başkanlığı
  • Bitlis Valiliği
  • Diğer İl Afet ve Acil Durum Müd.

AFAD İl Müdürlükleri

Bitlis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Bitlis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Bitlis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
  • KURUMSAL
    Hakkımızda İl Müdürümüz İl Müdürlüğünün Görevleri Teşkilat Şeması İl Planları
  • FAALİYETLERİMİZ
    Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    Mevzuat Afet Raporları Planlar İl Planları Sözlükler KBRN Sivil Savunma Afete Hazır Türkiye Afişler ve Broşürler Afet Haritaları Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası) Son Depremler
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Foto Galeri Video Galeri
  • İLETİŞİM
    İl Müdürlüğü İletişim Bilgi Edinme
°C
19
Ağustos2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Teşkilat Şeması
    • İl Planları
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Planlar
    • İl Planları
    • Sözlükler
    • KBRN
    • Sivil Savunma
    • Afete Hazır Türkiye
    • Afişler ve Broşürler
    • Afet Haritaları
    • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
    • Son Depremler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme
 

112 Acil Çağrı Merkezleri Son 3 Ayda 31 Milyon 964 Bin Çağrıyı Cevapladı

10.10.2021
Bakanlığımız tarafından yapılan açıklamada, acil durumlarda 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaralarının aranması yerine bu numaraların tek çatı altında "112"de birleştirildiği bildirildi.

Teknolojiye uygun inşa edilerek geçen yıl 53 ilde faaliyete başlayan 112 acil çağrı merkezleri, 2021 haziran ayı itibarıyla 81 ile yaygınlaştırıldı. Ülke genelinde bu merkezlerin yaygınlaştırılmasıyla son 3 ayda 31 milyon 964 bin 196 çağrı yanıtlandı.

Acil durumlarda başvurulan 112 çağrı merkezlerine gelen aramaların yarısından fazlasını asılsız çağrılar oluşturdu. 2020'de 88 milyon 341 bin 131 çağrı alındı, bunların 59 milyon 720 bin 69'u asılsız çıktı.

Asılsız çağrıları "telefon denemek", "yemek siparişi vermek" isteyenlerin yanı sıra "İzolasyonda dışarı çıkabilir miyim?" diye arayanlar gerçekleştirdi.

11.478 personel ile 7/24 saat esasına göre hizmet veren 112 acil çağrı merkezlerinde Türkçe dışında dört yabancı dilde çağrı karşılanıyor. Merkez, konuşma dilleri haricinde işitme engellilere de işaret dilinde 112 Engelsiz uygulamasıyla acil çağrı hizmeti veriyor.

Vefa Sosyal Destek Grupları ile İl ve İlçe Salgın Denetim Merkezi personelini (İSDEM) acil durum olduğu değerlendirilen bölgeye sevk eden merkezler, ihtiyaçların hızla karşılanmasını sağlıyor.
 

KURUMSAL

  • Hakkımızda
  • İl Müdürümüz
  • İl Müdürlüğünün Görevleri
  • Teşkilat Şeması
  • İl Planları

FAALİYETLERİMİZ

  • Projelerimiz

E-KÜTÜPHANE

  • Mevzuat
  • Afet Raporları
  • Planlar
  • İl Planları
  • Sözlükler
  • KBRN
  • Sivil Savunma
  • Afete Hazır Türkiye
  • Afişler ve Broşürler
  • Afet Haritaları
  • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
  • Son Depremler

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular
  • Foto Galeri
  • Video Galeri

İLETİŞİM

  • İl Müdürlüğü İletişim
  • Bilgi Edinme
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İl Müdürümüz
    • İl Müdürlüğünün Görevleri
    • Teşkilat Şeması
    • İl Planları
  • FAALİYETLERİMİZ
    • Projelerimiz
  • E-KÜTÜPHANE
    • Mevzuat
    • Afet Raporları
    • Planlar
    • İl Planları
    • Sözlükler
    • KBRN
    • Sivil Savunma
    • Afete Hazır Türkiye
    • Afişler ve Broşürler
    • Afet Haritaları
    • Tabb (Türkiye Afet Bilgi Bankası)
    • Son Depremler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Müdürlüğü İletişim
    • Bilgi Edinme

© 2019 Bitlis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü